2. До слова, рама сталева і повністю зварена роботом. Цьому приділено велику увагу, оскільки на рамі не повинно бути тріщин навіть e разі удару, адже, як уже говорилося раніше, вона є частиною системи охолодження. Деформація при зварюванні практично дорівнює нулю, що також дозволило виконати установку пластикового обважування по технології без застосування гвинтових з’єднань з мінімальними монтажними зазорами декоративних деталей (менше 0,5 мм).
3. У двигуні Geon Stinger 250 використовується технологія цілісно алюмінієвого циліндра без гільзи, яка забезпечує рівномірне теплове розширення матеріалу між стінкою циліндра і поршнем, тим самим усуваючи шум поршня об стінку циліндра. А тонка стінка циліндра, в свою чергу, підвищує ефективність відведення тепла. Двигун працює дуже тихо і м’яко, без гільз, з нікасіловим покриттям.