Переваги вилки перевернутого типу.

Benelli TNT300

При покупці мотоцикла важливо знати не тільки обсяг двигуна. Найчастіше при виборі мотоцикла покупець не звертає належної уваги на те, який тип передньої вилки встановлено на мотоцикл, а це має дуже важливе значення.

Отже, які переваги мають передні амортизатори (вилка) перевернутого типу на мотоциклі:

– Перевернуті вилки мають більш жорстку конструкцію, яка забезпечує кращу керованість і зворотний зв’язок з дорогою. Тобто при маневруванні і в поворотах мотоцикл краще слухається команд, веде себе стабільніше і менше прагне піддаватися нерівностей дороги. У повороті, особливо на швидкості Ви будете відчувати більше впевненості, а значить і отримувати більше задоволення від поїздки.

– «Перевертні» мають більш міцну конструкцію в порівнянні з традиційними. Це означає, що вони витримують більші навантаження і стійкіше до пошкоджень.

– Вилки перевернутої конструкції мають зменшений показник   неподрессоренних масс   – а це значить, забезпечують кращу відпрацювання нерівностей доріг і більший комфорт в порівнянні з виделкою звичайного типу. (Рекомендуємо цю тему вивчити окремо – дуже цікавий і важливий ефект).

– Ще одна важлива перевага: як правило, «перевертні» надають власнику більше налаштувань і регулювань, в той час, коли більшість звичайних вилок регулювань не мають зовсім. Налаштувавши вилку під свої індивідуальні запити, Ви отримаєте масу переваг – від поліпшеного комфорту до більш високої швидкості в поворотах і скороченого гальмівного шляху. Адже коректна робота амортизаторів по поглинанню нерівностей покращує контакт покришок з дорогою, а значить і скорочує дистанцію, необхідну на зупинку мотоцикла – великий плюс до безпеки.

Мінус же в таких вилок тільки один – це вартість. Але, коли Ви купуєте не вилку окремо, а весь мотоцикл в зборі, то, звичайно, така різниця нівелюється і та мінімальна переплата однозначно варто того.

На мало-кубатурних мотоциклах, які мають невисокий вага і не розвивають високі швидкості, а ціна має одне з ключових значень, перевертні закономірно не мають популярності. Але на сучасних мотоциклах вже від 200-250 кубів і більше є сенс розглядати варіанти оснащені таким важливим елементом, саме з цих причин подібні вилки встановлені на стокових версіях Benelli.

Недарма вилки перевернутого типу вже давно стали обов’язковими на спортбайках і ендуро-мотоциклах, де ефективність, точність і міцність механізмів дуже важлива на великих швидкостях і навантаженнях.

Related Posts
GEON Dakar 450EGEON DAKAR 450