1-циліндровий, SOHC, 4-х тактний, 4-х клапанний
24.5 к.с./7500 об/хв
CDI
6-ступінчаста
200 см³
Карбюратор
Електро-стартер
Повітряно-мастильне
Трубчаста, сталева
Класична, телескопічна вилка
Передній, дисковий, 2-х поршневий супорт / задній дисковий, однопоршневий супорт
сталевий маятник, моноамортизатор
80/100-21 / 110/100-18
GEON X-Road Light можна назвати народним. Він надійний, вседорожній і не дорогий, бюджетний в обслуговуванні та економічний.
За основу мотоцикла було взято 1-циліндровий 4-тактний двигун повітряного охолодження, який використовувався на моделі GEON CR6 та Terrax-road, але із зменшеним робочим об’ємом. При цьому, 16 л. потужності і 15 Нм крутного моменту зовсім не маленький показник для цього обсягу. А дозування подачі потужності плавне і передбачуване. Двигун відрізняється простим компонуванням — 2 клапани і один розподільний вал. З приємних «фішок» — наявність баланс-валу та 6-ступінчастої КПП.
Двигун майже не вібрує і дуже тихо працює. На неодружених оборотах його практично не чути. Користуватися КПП легко та приємно, механізм працює чітко. Це обумовлено масовою «обкатаністю» вузла на старших версіях.
Реальна витрата палива становить приблизно 2,2 л на 100 км. шляху. Точне значення залежить від стилю їзди, швидкості та поверхні пересування.
Ходова частина GEON X-Road Light представлена у вигляді звичайної сталевої рами, простих надійних підвісок: телескопічна вилка та моноамортизатор, дискових передньої та задньої гальмівних систем. Колеса спереду на 19′, ззаду – на 16′ дюймів. Все «залізо» зроблено добротно та міцно.
Мотоцикл відрізняється універсальністю використання, простотою конструкції та низькою ціною, що робить його дуже популярним серед новачків і чудовою альтернативою дорогим японським 125-150-м.