Що потрібно очікувати починаючому райдеру від байка

Geon Pantera 202CBF
Мотоцикл – це неймовірне поєднання маневреності і швидкості. Поєднання настільки привабливе, що кількість користувачів тільки зростає з року в рік. З’являються так звані «первосезоннікі» – хлопці готові рвати колесами асфальт, тільки байка і досвіду немає. Вони закидають оточуючих лише одним питанням: «Який мотоцикл купити першим?», Але не завжди знають відповідь на «Що я хочу від байка?»

Варіацій мотоциклів – маса: це шалений кінь для галопу або витривалий мерин для комфортних  дальніх подорожей. А може і дикий козел, щоб лазити там, куди інші не дістануть.

Не вдаючись в деталі мотоцикли можна поділити на основні  5 типів:

  1. Дорожні
    Універсальні, з них найчастіше починають. Зручні для їзди по місту і по трасі. Нерідко нагадують зовні спортбайки.
  2. Спортивні
    Управління складніше, швидкості високі. Дуже добре підходять для гонки на треках, але відверто небезпечні для розсічення по місту. Чи не рекомендуємо для початківців, якою б привабливою не здавалося думка про смотрящих слідом дівчат.
  3. Туристичні
    Бувають люксові, вседорожні і спорт-туризм напрямки. Чи не дешеві, але дуже зручні для тривалих поїздок: потужний двигун, зручна посадка, стійкість, багажна ємність.
  4. Позашляхові
    Це ендуро і кросові мотоцикли. Вкрай висока прохідність і настільки ж малий бак. Дуже легкі і маневрені, амортизатори витримують стрибки – ідеальні для закритих майданчиків і веселих покатушек по бруду.
  5. Круїзери
    Їх часто називають чоперами. Справжні лімузини серед мотоциклетної техніки. Мають низьку маневреність, вільну посадку і чималу вагу. Для новачка не підходять, але відмінно доповнюють харизму досвідченого наїзника.

Знаючи, який характер має бути у байка і як будете його використовувати – ви практично відповіли на «який мотоцикл буде першим».

Ринок мотоциклів переповнений різними моделями і пошуки можуть затягнутися, тому варто відразу відсікти невідповідні. Ринок мотоциклів переповнений різними моделями і пошуки можуть затягнутися, тому варто відразу відсікти невідповідні.

  1. Зайва міць. Без досвіду лізти на різку і непокірну модель не варто: зайва міліметр газу може привести до травмпункту.
  2. Бак розміром із слона. Новачок постійно падає з байка. По-іншому не буває. Один-два рази байк гарантовано шмякнется на нього всією масою 200 + кг. Приємного мало, ще й піднімати потрібно.  
  3. Дорога модель. Перший мотоцикл купують на 2 сезони з однією метою: навчитися впевнено водити і відчувати себе на дорозі. Дорога модель стане мимовільним грушею для биття. Потім продасте її за 50% початкової ціни: через подряпини, помятостей і відколів. Звучить як безглузда затія? Так воно і є.
  4. Обов’язково купувати б/у японця

З останнім можна і потрібно сперечатися, так як це забобон. Коли забобон позбавляє вас хорошого варіанту першого байка – забобон варто прибрати.

Б/у мотоцикли мають проблеми, про які варто знати заздалегідь. Але вам про них, швидше за все, не скажуть так як мета продавця – збути старий і проблемний байк, нехай номінально його характеристики круті, а вид космічний.

Купуєте такий і в ньому не видно дефектів. А вже через місяць потрібно ставити в гараж на ремонт. Останній, до слова, буде теж космічним:

  • знайти рідкісні, не дуже зношені запчастини: нових немає, їх давно не випускають;
  • знайти пряморукого майстра, що зможе оживити модель.

І перше, і друге днем ​​з вогнем не знайдеш.

А буває, що накочують бездоковие з Європи. Дивишся на нього і тільки руки потирають, адже продають по шикарній ціною і пробіг невеликий. Але після пари поїздок зупинить ДПС – їм такі байки теж подобаються, але вже з іншої причини.

Оптимальний варіант – новий байк за невеликою ціною.

Наприклад: є мотоцикл GEON Pantera, що відповідає вимогам вище , добре зарекомендував себе за 8 років і заслужив довіру користувачів. У цьому році «пантер» розділили на дві версії: Pantera N200/S200 та 202 CBF.

Будь-яка версія цього байка ідеальна для початківця, так як до неї не потрібно звикати: це зрозумілий мотоцикл початкового класу, яким легко керувати. Тому причиною і геометрія корпусу і ергономіка посадки. Навіть характеристики двигуна орієнтовані на саме доброзичливе ставлення до пілота.

Перший байк важливо відчути як продовження себе.

Відчуй себе на слухняною пантеру!

Related Posts
GEON ScrAmper

GEON SCRAMBLER LIGHT 200

Стиль, який завжди з тобою

Оставьте свои контакты

Оставьте свои контакты
и с Вами свяжется
Константин Гришин