GEON Pantera N200

GEON
Pantera N200

Легкий мотоцикл для міських умов

GEON
Pantera N200

Легкий мотоцикл для міських умов

Переваги

Система CBS

Дискові гальма інтегрованого типу дозволяє розумно перерозподіляти гальмівні зусилля між передніми і задніми колесами

Панель приладів

Комбінована панель з аналоговим тахометром. Відображається передача, нейтраль і інша необхідна інформація

Передня підвіска

Підвіска шосейно-орієнтована, більш жорстка. Дозволяє агресивніше їздити в умовах міських врожай

Двигун

Надає райдеру більше потужності і крутного моменту. Збільшено мото-ресурс силового агрегату

Система живлення

Відкалібрований карбюратор сприяє мінімальній витраті палива і швидкому відгуку двигуна. Витрата 2,5 л на 100 км

Світлотехніка

LED світлотехніка відмінно підійде для їзди в темний час доби по місту

Технічні характеристики

Тип двигуна

1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом

Потужність

17 к.с при 7500 об.

Система запалювання

CDI

Обсяг

199 см³

Система живлення

Карбюратор

Система пуску

Електро / кік-стартер

Рама

Сталева трубчаста

Передня підвіска

Телескопічна вилка звичайного типу

Гальма

Інтегрована дискова система, диск 210мм, 2-х поршневий супорт / диск 190мм, 1-поршневий супорт

Задня підвіска

Сталевий маятник, два газо-масляних амортизатора з регулюваннями

Шини

90/90-17 / 130/70-17

База

1320 мм

Записатися на тест драйв

Записатися на тест драйв

Фірмові запчастини на GEON Pantera N200
GEON Pantera, Pantera 200GEON Pantera, Pantera 200
Geon Pantera N200 S200 (1)Geon Pantera N200 S200 (1)
GEON
Pantera N200

Бренд GEON пропонує мотоцикли найрізноманітніших класів відповідно до запитів покупців.

Добре відома і популярна модель GEON Pantera в цьому році не тільки отримала кардинальну модернізацію, але ще і отримала поділ на дві версії: версія 202CBF – це оновлена, але все та ж Pantera зі збільшеним двигуном CBF в форм-факторі мегаудобного і зрозумілого мотоцикла початкового класу . А ось версії Pantera N200 і S200 – це модифікація в напрямку більш прогресивного і сучасного «стріту».

Детальніше зупинимося на версії Pantera N200 / S200. Це легкий універсальний мотоцикл для активних людей і міських умов. Стилістично він відрізняється від своєї класичної попередниці – тепер це неокласик з ознаками стрітфайтера.

Нова модель має більш потужним двигуном в порівнянні з Pantera 150. Цей 200-кубовий силовий агрегат надає райдеру більше потужності й крутного моменту, але відмінність не тільки в обсязі. Нові двигуни виробляються на обладнанні самого останнього технологічного покоління, що позитивно позначається на збільшенні мото-ресурсу.

Для зменшення втрат на тертя, дзеркало циліндра, з яким стикається легкий поршень, покрите зносостійким напиленням. І, звичайно, це позитивно позначається на витраті палива. Для тих, хто звик їздити на великі відстані або живе далеко від заправки, важлива деталь: обсяг бензобака 19,8 літрів, а витрата палива становить 2,5 літрів на 100 км. Таким чином, отримуємо автономність до 800км.

Ефективний і малошумний двигун, завдяки застосуванню сучасних технологій вкрай економічний і володіє необхідним запасом сил для прискорення при необхідності.

Само собою, двигун оснащений баланс-валом і він верхневальний. Є і кік-стартер, і електро-стартер. Двигун швидко відгукується на рух ручки газу, чому сприяє сучасний правильно відкалібрований карбюратор.

На Pantera N200 / S200 встановлені колеса з діаметром 17 дюймів і покришками ширше, ніж у попереднього покоління. Безумовно, це реверанс у бік міської активної експлуатації. За рахунок ширини профілю і шосейного малюнка покращено зчеплення з асфальтом і досягнута висока стабільність при швидкісному проходженні поворотів.

На мотоцикл встановлені литі диски зі стриманим, але сучасним малюнком спиць.

Активному маневруванню сприяє і посадка з ергономікою. Сидіння водія глибоке, що забезпечує впевнену посадку і положення під час активного міського ‘stop’n’go’. Висота по сидінню (790 мм) дозволяє водієві зручно вставати на обидві ноги при частих зупинках. Не можна не відзначити зручну посадку і широке сидіння, завдяки яким тіло не втомлюється навіть при тривалих поїздках. Грамотна розстановка дзеркал забезпечує відмінний огляд.

Високе і вузьке кермо – однозначна перевага в щільному міському потоці. Легке управління і комфортна класична посадка розташовують до щоденного використання Geon Pantera N200 / S200 в місті, хоча, і на ближньому «міжмісто», він не буде пасти задніх.

Мотоцикл обладнаний високопродуктивними дисковими гальмами, як спереду, так і ззаду, надає надійне гальмування. Дуже важлива відмінність моделі від конкурентів – інтегрована гальмівна система. Таке нововведення вперше застосовується на мотоциклах даного класу і вигідно відрізняє модель. Інший вагомий плюс гальмівної системи нової GEON Pantera – 3-поршневий супорт передньої гальмівної системи.

Підвіска також шосейно-орієнтована, більш жорстка. Дозволяє агресивніше їздити в умовах міських віражів. Задні газо-масляні амортизатори здатні не тільки ефективно справлятися з нерівностями міських доріг, а й володіють достатньою високою «вантажопідйомністю».

Нова Pantera оснащена інформативною цифровий панеллю приладів з LCD екраном.

Яскрава LED світлотехніка не дасть і без того помітного мотоциклу злитися з міською сірістю потоку.

В цілому, мотоцикл виглядає солідніше і дорослішим завдяки розвиненому обважуванню. Напівобтічник на баці і «ікло» під двигуном роблять мотоцикл візуально більше і солідніше.

Pantera 2018 помітно відрізняється від попередньої моделі і по-детально: підніжки, пульти на кермі, важелі і т.п. скомпоновані більш продумані, сучасно. Для пасажира передбачені поручні-рукоятки. А якщо комусь знадобиться великий багажник – його можна замовити опціонально на сайті GeonParts.com.ua

Завдяки колісній базі в 1320 мм є можливість активно лавірувати між машин в потоці. А чітка робота переднього гальма забезпечує плавне і передбачуване гальмування при будь-якому стані дороги.

Новий байк простий в не тільки в управлінні, але і в обслуговуванні. Це одна з головних ставок інжинірингового відділу бренду.

Його можна рекомендувати, як новачкам в якості першого мотоцикла, так і більш досвідченим райдерам для повсякденного використання в якості незамінного «телепорту» через міські пробки і тягучки.

Більше
Відтворити відео

Оставьте свои контакты