Мотоцикл GEON Dakar 450 відноситься до ендуро техніці і дозволяє власникові брати участь в змаганнях. Завдяки наявності світлотехніки ставиться на облік і безперешкодно експлуатується в цивільних умовах. Райдери, які прагнуть до зростання, спокійно підвищують технічні характеристики за рахунок японського карбюратора Keihin і іншого тюнінгу GEON Motosport.
Хард-ендуро Dakar 2018 модельного року. Бренд GEON провів серйозну роботу над щільним оновленням серії. Робота над удосконалення модельного ряду продовжується щороку, і напрацювання застосовуються і в подальшому. GEON – Dakar 450, 2015 року одержав ряд доробок, які торкнулися двигуна, коробки передач, зчеплення і гальмівної системи ці та ряд інших модернізацій застосовані до нової версії Dakar.
Як і раніше, інженери пішов по шляху зниження маси – для цього на мотоцикл встановлена полегшена вилка і фрезеровані алюмінієві траверси, що на додаток позитивно вплинуло на керованість байка.
Подання про позашляховий потенціал мотоциклів минулих поколінь ми вже маємо і в версіях 2017 модельного ряду мотоцикли наростили свої «м’язи»: встановлені нові кросові покришки CST, задній регульований амортизатор FastAce з поліпшеним балансом і демпфуванням і передні регульовані амортизатори перевернутого типу FastAce. Силові установки залишилися без змін, але тепер система постачання повітрям оснащена повітряним фільтром TwinAir.
Власника порадує міцний тайванський кермо PROCAKEN з алюмінію 7ої йсерії, який забезпечить зручний хват. На кермі встановлений покращений лівий пульт. Новий матеріал сидіння з ефектом «антіслайд» дозволить впевнено фіксувати положення на мотоциклі. Опціонально пропонується сидіння зі збільшеною шириною для комфортної поїздки з пасажиром.
Купівля GEON Dakar 450Е, кубатурних ендуро для досвідчених мотоциклістів – оптимальне рішення. Потужний двигун, мала вага, продуктивні амортизатори і відмінна ергономіка дозволяють експлуатувати мотоцикл в умовах пересіченій місцевості, а так само і на асфальтованих дорогах.
Купити мотоцикл GEON Dakar 450 (2018) можна відразу зі сторінки моделі.
1 циліндр, 4Т, 4 клапана, рідинне охолодження
449 см³
43,5 к.с./7500 об/хв
Карбюратор
CDI
Електростартер, кікстартер
Діагональна, алюмінієва
Алюмінієвий маятник, система важеля прогресії, моно амортизатор з набором регулювань
Телескопічна, вилка перевернутого типу, з регулюваннями, 47 мм
Переднє/заднє
80/100-21//110/100-18
Передні: плаваючий диск 270 мм, 2-х поршневий супорт
задні:диск 240 мм, однопоршневою супорт
Алюмінієві: передній/задній
1,6×21 / 2,15×18 (19)