Geon X-ride 110 cross-mini – кращий вибір для підростаючого покоління.
Навчання
Чим раніше людина сяде за кермо мотоцикла, тим впевненіше і головне безпечніше буде його стиль і манера водіння в майбутньому.
Купівля Geon X-ride 110 cross-mini стане своєрідною інвестицією в майбутню безпеку дитини – він отримає необхідні навички водіння, які дозволять впевнено почувати себе на дорогах, або навіть в мотоспорті.
Не варто забувати, що в світі вже давно проходять змагання з дитячого мотоциклетного спорту і, можливо, покупка такого мотоцикла стане першим кроком до подальшого чемпіонства. Адже мотокрос, як і будь-який вид спорту це спосіб вести активний і здоровий спосіб життя – то, чого бажає своїй дитині кожен батько.
Цей мотоцикл – найменший з сімейства X-ride. Побудований за тими ж стандартами якості, що і великі моделі, X-ride 110 повноцінний мотоцикл, а не іграшка.
Дитяча модель, яка призначена для придбання і вдосконалення перших навичок позашляхової їзди, а також просто, щоб дитина отримувала море задоволення.
Двигун
Модель обладнана 110-кубовим 4-тактним двигуном типу «Cub» з повітряним охолодженням. Адже 4-тактний двигун однозначно підійде для початківців малюків набагато краще за своїх 2-тактних конкурентів – за рахунок того, що він забезпечує плавну подачу потужності і передбачуваний рівний крутний момент. Двигун надійний і невибагливий в обслуговуванні. Силовий агрегат підвішений до сталевої хребтової рами.
4-швидкісна напівавтоматична коробка передач володіє двома рисами, зручними для маленького райдера і його батьків, і допомагають дитині на початку його навчання.
Напівавтоматична коробка передач
По-перше, дитина, яка тільки вчиться водити мотоцикл ще не вміє перемикати передачі на X-ride 110 батьки можуть поставити першу або іншу потрібну швидкість, і малюк буде відточувати уміння в рамках конкретної передачі.
Друге ж перевага проявляється, коли дитина стає більш просунутим мотоциклістом, і вже готовий до машини серйозніше – він може перемикати передачі без використання зчеплення, не завдаючи шкоди двигуну і трансмісії. X-ride 110 може навчити початківця їздця найпростішого переключення передач і підготувати його до того, що чекає на нього в майбутньому.
Коробка передач реалізує зручний принцип ‘сів і поїхав’. Механізм практично неубіваемий, що дозволяє йому стійко виносити помилки новачка в роботі з КПП.
Форма і розташування лапки перемикання передач мінімізує ненавмисне включення, а в разі такого, трансмісія без проблем «переварить» непланові маніпуляцію.
Колеса діаметром 10 дюймів обладнані дисковими гальмами з гідравлічним приводом – елемент з дорослою ефективністю і плавним зусиллям.
Для комфортної їзди по пересіченій місцевості X-ride 110 обладнаний м’якої длинноходной підвіскою – передня вилка перевернутого типу і задній моно-амортизатор пружинно-гідравлічного типу.
Наявність бічних опор і висота сідла (580 мм) допоможе малюкові самостійно сідати і злазити з мотоцикла
До всього мотоцикл оснащений легкою системою вихлопу для оптимального використання переваг низької маси. Хороший дорожній просвіт забезпечується за рахунок того, що вихлопна система X-ride 110 cross-mini прокладена близько до двигуна і шасі, а сама система оснащена тепловим екраном, який ізолює вихлопну трубу.
До слова, і сам двигун «в базі» обладнаний захистом двигуна. Вона вбереже силовий агрегат від пошкоджень, які можуть мати місце в процесі навчання. А також штоки передньої вилки оснащені розвиненими пластиковими захистами – елемент дуже потрібний, з урахуванням специфіки експлуатації.
Обвіс успадкований від старших моделей X-ride, збережена загальна стилістика і силуети ліній. Юним випробувачам сподобається його дизайн. Адже смак це з дитинства!
Чи не кожній дитині під силу завести пітбайк за допомогою кік-стартера і навіть міні-піт – не всім вистачає координації, щоб запустити мотор, відкрити дросельну заслінку, та ще й утримати мотоцикл. Чи не кожній дитині під силу завести Питбайк за допомогою кік-стартера і навіть міні-піт – не всім вистачає координації, щоб запустити мотор, відкрити дросельну заслінку, та ще й утримати мотоцикл. Запуск двигуна легко проводиться натисненням кнопки. Стартер і вимикач запалювання розташовані на лівій ручці.
Geon X-ride 110 cross-mini допоможе зробити перші успішні кроки, молодим гонщикам в світі мотоспорту, так і малюкам без спортивних амбіцій. А батькам бути спокійніше і спостерігати, як дитина набуває навиків і досвід для впевненого і безпечного водіння.
Тип двигуна | Горизонтальний 1 цил., 4-х тактний з двома клапанами, карбюратор |
Тип охолодження | Повітряне |
Об’єм двигуна | 110 куб.см |
Максимальна потужність | 7 к.с./ 8000 об/хв |
Максимальний крут.момент | 3 Н.м./ 5000 об/хв |
Система пуску | Електро-/кік-стартер |
Система запалювання | CDI |
Максимальна швидкість | — |
Колісна база | 1050 мм |
Дорожній просвіт | 180 мм |
Висота по сидінню | 590 мм |
Довжина | 1290 мм |
Ширина | 680 мм |
Висота | 840 мм |
Обсяг паливного бака | 3 л |
Рама | Сталева трубчаста типу «клітка» |
КПП/головна передача | Механічна 4-ступ./ланцюгова |
Передня підвіска | Телескопічна вилка перевернутого типу (45/48-550 мм) |
Задня підвіска | Моноамортизато (260 мм) |
Гальма, передні/задні | Дисковий діаметром 190 мм / дискові діаметром 190 мм |
Пер.покришка | 2,5-10 (диск 1,6-10) |
Задн.покришка | 2,5-10 (диск 1,6-10) |
Суха Вага | 58 кг |