Мотоцикл взимку. Про консервацію

Мотоцикл взимку. Поговоримо про консервацію.

Мотоцикл взимку. Поговоримо про консервацію.

Насамперед варто сказати, що мотоцикл не можна зберігати під відкритим небом (навіть у чохлі), оскільки низькі температури і волога зроблять свою справу. З цієї причини необхідно подбати про місце зберігання мотоцикла на зимовий період. Мотоцикл не займає багато місця і може поміститися в одному гаражі з авто. Якщо немає свого гаража, можна попросити друзів або знайомих, у кого можна поставити мотоцикл або шукати в інтернеті пропозиції щодо зберігання мотоцикла за невелику плату

Отже, перший пункт у консервації – це ретельне миття мотоцикла зі спеціальними миючими засобами. Це важливий момент і не варто їм нехтувати. Після миття мотоцикл необхідно просушити, видути всю вологу. Це можна зробити на мийці, після чого проїхатися пару десятків кілометрів, щоб остаточно видути вологу, що залишилася. Звичайно, це потрібно робити в суху погоду і в теплий день.

Дорогою в гараж заливаємо повний бак бензину так, щоб не залишилося повітря в баку. Це необхідно для того, щоб бензин не втратив своїх властивостей, а також щоб уникнути корозії внутрішньої поверхні бака і як наслідок попадання твердих частинок у паливну систему. Якщо бажаєте полегшити перший запуск мотоцикла навесні, в бак варто додати стабілізатор палива. Якщо пластиковий бак, робимо навпаки – залишаємо бак порожнім на зимове зберігання.

geon gns, geon, gns, gns300, geon gns 300, мотоцикл, купить мотоцикл, консервация мотоцикла, мотоцикл взимку, консервація мотоцикла.

І ось тепер, перебуваючи в гаражі, можна приступати до інших пунктів консервації.

Обробляємо кузов та поверхні восковим поліролем для мотоцикла, а на всі металеві поверхні наносимо WD-40, забезпечуючи цим захисний шар від корозії. Якщо сідло шкіряне – застосовуємо поліроль для шкіри, для інших типів – вологовідштовхувальний спрей.

Ланцюг недостатньо просто помити на мийці, він вимагає окремої уваги. Ланцюг потрібно зняти і ретельно почистити в бензині або гас. Потім просушуємо ланцюг та встановлюємо назад. Потрібно домогтися того, щоб мастило потрапило саме на самі сальники та захистило їх від висихання та розтріскування. Її потрібно змащувати або максимально густим мастилом, щоб воно не стікло повністю за час простою, або спеціальним консерваційним мастилом. Важливо пам’ятати, що його потрібно буде змити перед відкриттям сезону та змастити «робочим» ланцюговим мастилом.

 

Консервації підлягає й двигун. Це, по-перше, заміна мастила. Багато суперечок існує на тему того, коли міняти мастило – восени чи навесні. Проте, причини, через які не можна залишати відпрацьоване мастило в моторі на тривалий термін, пояснені та обґрунтовані великою кількістю статей та досліджень, у тому числі від виробників техніки. Але, якщо мастило міняли зовсім недавно і пробіг на ньому мінімальний, то немає сенсу його міняти знову. У мастила достатній термін зберігання і воно  зможе простояти 4-5 місяців. А для тих, хто  любить свого двоколісного друга, існує консерваційне мастило, яке заливається у мотор лише на час простою, а потім зливається перед першим запуском навесні і замінюється на робоче.

Щоб захистити від корозії циліндри та поршневі кільця, найпростіший спосіб придбати «внутрішній консервант двигуна». Необхідно викрутити свічки і слідуючи інструкції розпорошити засіб у циліндрі. Це по суті олія з різними присадками, яка при розпиленні проникає у важкодоступні місця і затікає в усі зазори. Після випаровування розчинника засіб залишається у вигляді плівки, що оберігає циліндри від корозії. Потім закриваємо промасленим ганчір’ям отвори під свічки, щоб туди не потрапляло холодне вологе повітря. За час міжсезоння можна перевірити зазори свічок та почистити їх. При встановленні свічок навесні варто обробити різьблення високотемпературною мідною пастою, щоб різьблення не закисло і свічки легко викручувалися.

Також обов’язковим пунктом є чищення гальмівних дисків. Інакше вони можуть покритися товстим шаром іржі до весни. Використовуйте очисник для гальмівних дисків.

Щодо АКБ – обов’язково зняти та забрати в житлове тепле приміщення, оскільки хімічні процеси, що відбуваються в ньому, не зупинити і він обов’язково сяде у нуль. Природне падіння ємності батареї за низьких температур ніхто не скасовував. Акумулятор необхідно заряджати з періодичністю приблизно раз на місяць, щоб електроліт не втратив своїх властивостей.

Аби не допустити деформації гуми від тривалого тиску в одну точку і задля зниження навантаження на амортизатори, вивісьте мотоцикл на центральну опору. Якщо на мотоциклі її немає, використовуйте підкати або підйомник для мотоцикла. Також необхідно припустити тиск у шинах (50-60% від необхідного) і обов’язково обробити гуму силіконовим спреєм, щоб вона не розсихалася і не тріскалася на холоді. Цим спреєм можна обробити також усі гумові трубки та шлангочки, щоб не сохли і не втрачали еластичності.

Також обов’язковим пунктом є чищення гальмівних дисків. Інакше вони можуть покритися товстим шаром іржі до весни. Використовуйте очисник для гальмівних дисків.

Щодо АКБ – обов’язково зняти та забрати в житлове тепле приміщення, оскільки хімічні процеси, що відбуваються в ньому, не зупинити і він обов’язково сяде у нуль. Природне падіння ємності батареї за низьких температур ніхто не скасовував. Акумулятор необхідно заряджати з періодичністю приблизно раз на місяць, щоб електроліт не втратив своїх властивостей.

Аби не допустити деформації гуми від тривалого тиску в одну точку і задля зниження навантаження на амортизатори, вивісьте мотоцикл на центральну опору. Якщо на мотоциклі її немає, використовуйте підкати або підйомник для мотоцикла. Також необхідно припустити тиск у шинах (50-60% від необхідного) і обов’язково обробити гуму силіконовим спреєм, щоб вона не розсихалася і не тріскалася на холоді. Цим спреєм можна обробити також усі гумові трубки та шлангочки, щоб не сохли і не втрачали еластичності.

Якщо на мотоциклі є повітряний фільтр, його слід замінити в залежності від стану. Якщо він із поролону, промити краще перед зимою. А ось наносити нове просочення краще навесні, а не восени.

Для захисту від вологи необхідно закупорити вихлопну трубу та отвір повітряного фільтра. Це можна зробити спеціальною силіконовою заглушкою, або промасленою ганчіркою, або ж за допомогою пластикового пакета.

Якщо гараж неопалюваний, обов’язково потрібно перевірити, що за рідина знаходиться в системі охолодження (за наявності рідинного охолодження на мотоциклі). Якщо в рідині є вода – злийте її і залийте якісний мото-антифриз, щоб при низькій температурі волога не замерзла і не розірвала трубки.

І останній пункт про те, чи зберігати мотоцикл у чохлі. Якщо дуже хочеться, щоб мотоцикл не припадав пилом,  накривайте. Але обов’язково потрібно залишити отвір для вентиляції у чохлі, аби не зробити гірше чохлом, створивши «парниковий ефект». Тож, наявність чохла взагалі не обов’язкова. В жодному разі не використовуйте поліетилен у якості чохла, оскільки при низьких температурах у нього підвищується адгезія і він може прилипнути до фарби.

Дбайте про своїх залізних коней і вони служитимуть довго та вірно.

шлем, шлем геон, geon, geon helmets, helmet, купить шлем, regbnb xjhybq ijkjv

GEON SCRAMBLER LIGHT 200

Стиль, який завжди з тобою